Орендарям компанія пропонує широкий спектр послуг та бере на себе практично повне забезпечення життєдіяльності офісу. Більше сотні договорів з постачальниками різних сервісів дозволять вам забути про повсякденні, на перший погляд, «дрібниці», без яких насправді не обійтися.
Ви орендар офісу? Понад 300 орендарів вже економлять час та гроші разом із COMPASS FM! 16-річний досвід управління нерухомістю та бездоганна репутація дозволяють нам гарантувати найкращі умови співпраці орендарям.
По-перше, кваліфіковані працівники забезпечать чистоту та затишок у вашому офісі – внутрішній та зовнішній клінінг, озеленення та фітодизайн приміщень, утилізацію елементів живлення та люмінесцентних ламп.
По-друге, фахівці візьмуть на себе вирішення питань управління персоналом, а саме організують службу ресепшену та бек-офісу, а також за потреби аутстафінг персоналу.
По-третє, це постачання товарів та послуг, у тому числі:
Таким чином, багато завдань, що забезпечують життєдіяльність офісу, будуть вирішені максимально оперативно та якісно, дозволивши вам зосередитись на діяльності вашої компанії, не відволікаючись на побутові моменти
В управлінні комерційною нерухомістю є 2 в основному практики, що зустрічаються. Таким чином, власник об’єкта здатний:
Якщо перебільшувати, то в другому варіанті у керуючих комерційних об’єктів нерухомості є право «на будь-яку юридичну та фактичну дії» на користь власників. Безперечно, якщо це не обмежується іншими законодавствами. Угоди з відправленими у довірче управління нерухомості виконуються від власного імені.
Отже, управління комерційним об’єктом нерухомості ви можете розглянути, як високооплачувані та відповідальні роботи, а можна майже як власний бізнес.
В основному, об’єкти нерухомості створюються або купуються у власність для підприємницької та комерційної роботи, а не просто для того, щоб задовольнити особисті чи соціальні потреби, таким чином створивши окремий тип економічної діяльності. Через це на ринку нерухомості важливе значення має професійне управління об’єктом. Тому що, за високої конкуренції, відсутність знань, досвіду та професіоналізму в управлінні нерухомістю, призводять частіше до збитків, ніж до бажаного прибутку. Це через те, що управління нерухомістю та бізнес-процеси на ринку нерухомості мають свою специфіку, на відмінну від роботи на інших ринках товарів та послуг.
На практиці вирізняють такі варіанти управління офісною нерухомістю:
До того ж величезна перевага передачі нерухомості в довірче управління офісним будинком полягає в тому, щоб воно виявилося відокремленим об’єктом права. На нього відкривають окремі банківські рахунки, по ньому здійснюється самостійний облік, і його неможливо розглянути як об’єкт з інших заборгованостей. Безумовно, якщо це лише не повне банкрутство власників об’єкту з огляду на відповідний закон України.