Close

ОРЕНДАРЯМ ОФІСІВ


Орендарям компанія пропонує широкий спектр послуг та бере на себе практично повне забезпечення життєдіяльності офісу. Більше сотні договорів з постачальниками різних сервісів дозволять вам забути про повсякденні, на перший погляд, «дрібниці», без яких насправді не обійтися.

Ви орендар офісу? Понад 300 орендарів вже економлять час та гроші разом із COMPASS FM! 16-річний досвід управління нерухомістю та бездоганна репутація дозволяють нам гарантувати найкращі умови співпраці орендарям.

Орендарям офісів

Клінінг
ПЕРСОНАЛ
ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ
1

КЛІНІНГ

По-перше, кваліфіковані працівники забезпечать чистоту та затишок у вашому офісі – внутрішній та зовнішній клінінг, озеленення та фітодизайн приміщень, утилізацію елементів живлення та люмінесцентних ламп.

По-друге, фахівці візьмуть на себе вирішення питань управління персоналом, а саме організують службу ресепшену та бек-офісу, а також за потреби аутстафінг персоналу.

2

ПЕРСОНАЛ

3

ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ

По-третє, це постачання товарів та послуг, у тому числі:

  • Закупівля та доставка будь-яких товарів для офісу, витратних матеріалів для копіювальної техніки
  • Дрібний ремонт меблів та обладнання, технічне обслуговування автомобілів
  • Технічне обслуговування інженерних систем
  • Організація бізнес-поїздок

Таким чином, багато завдань, що забезпечують життєдіяльність офісу, будуть вирішені максимально оперативно та якісно, ​​дозволивши вам зосередитись на діяльності вашої компанії, не відволікаючись на побутові моменти

В управлінні комерційною нерухомістю є 2 в основному практики, що зустрічаються. Таким чином, власник об’єкта здатний:

  • Створювати фірму, куди наймають керівників, — тут можуть регулюватися трудовим законом. Ви можете сказати, звичайна робота.
  • Передавати на зазначений період нерухомість за згодою довірчих управлінь – тут все дещо важче.

Якщо перебільшувати, то в другому варіанті у керуючих комерційних об’єктів нерухомості є право «на будь-яку юридичну та фактичну дії» на користь власників. Безперечно, якщо це не обмежується іншими законодавствами. Угоди з відправленими у довірче управління нерухомості виконуються від власного імені.

Отже, управління комерційним об’єктом нерухомості ви можете розглянути, як високооплачувані та відповідальні роботи, а можна майже як власний бізнес.

Методи управління та їх завдання

В основному, об’єкти нерухомості створюються або купуються у власність для підприємницької та комерційної роботи, а не просто для того, щоб задовольнити особисті чи соціальні потреби, таким чином створивши окремий тип економічної діяльності. Через це на ринку нерухомості важливе значення має професійне управління об’єктом. Тому що, за високої конкуренції, відсутність знань, досвіду та професіоналізму в управлінні нерухомістю, призводять частіше до збитків, ніж до бажаного прибутку. Це через те, що управління нерухомістю та бізнес-процеси на ринку нерухомості мають свою специфіку, на відмінну від роботи на інших ринках товарів та послуг.

На практиці вирізняють такі варіанти управління офісною нерухомістю:

  1. Агентська угода – це майже ріелтерська робота. Завдання у тому, щоб знайти орендаря і домагатися від нього узгодження необхідні умови.
  2. Угоди оренди з правом передачі — наприклад, офісний центр у власників знімає один великий орендар, а потім уже він намагається знайти підприємця для суборенди. А отже, працюючи таким чином, можна заробляти — це головне завдання.
  3. Довірче управління – це комплексне обслуговування офісів, де якраз і потрібен керуючий у його споконвічних відносинах. Тобто потрібно не тільки шукати орендаря, але й думати про змісти та модернізацію будівель, продумувати маркетинг, орендні політики. Ви можете розвинути комерційну нерухомість як свою справу.

До того ж величезна перевага передачі нерухомості в довірче управління офісним будинком полягає в тому, щоб воно виявилося відокремленим об’єктом права. На нього відкривають окремі банківські рахунки, по ньому здійснюється самостійний облік, і його неможливо розглянути як об’єкт з інших заборгованостей. Безумовно, якщо це лише не повне банкрутство власників об’єкту з огляду на відповідний закон України.

Директор ТОВ "Компас ФМ"
Андрій Марченко
Заповнити онлайн-заявку